Informatii taxe, livrare si retur

Cum platesc?

Taxa de livrare este GRATUITA pentru comenzile mai mari de 1 000 lei care au ca localitate de destinatie una din localitatile din România,  in care curierul are centre de livrare, fara km suplimentari, iar greutatea coletului sa nu depaseasca 49 kg.

Expedierea coletelor se face prin intermediul firmei de curierat NEMO EXPRESS, in toate localitatile din tara, de luni pana vineri.

Exceptie fac localitatile aflate in afara razei de acoperire NEMO EXPRESS, pentru care se percepe un cost de transport, cost calculat in functie de numarul de kilometri suplimentari.

Pentru comenzile ce nu depasesc 1 000 lei taxa de transport este de 25 lei conditia fiind ca localitatea de destinatie sa fie una din localitatile din România, in care curierul are centre de livrare, fara km suplimentari, iar greutatea coletului sa nu depaseasca 49 kg.

Preturile sunt valabile doar pentru cumparaturile efectuate pe www.soritud.ro.

Modalitatea si conditiile de livrare

Se poate plati on line cu cardul, prin transfer bancar si in numerar ramburs la livrare, curierului.

1.Plata la Livrare ( Ramburs ).


Puteti plati cumparaturile in numerar in momentul in care acestea vor fi aduse la destinatie de catre firma de curierat (ramburs) sau in momentul ridicarii de la magazinul nostru, de catre dumneavoastra.

Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de valoarea totala a comenzii.

 In general, comenzile sunt livrate in termen de 48 ore -  10 de zile lucratoare, cu excepția cazului în care ați convenit asupra unei alte date.

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. S.C. SORITUD S.R.L. nu poate garanta prezenta in stoc a tuturor produselor prezentate.

Stocul va fi intotdeauna comunicat inainte de livrare sau poate fi verificat telefonic, de catre client. In cazul in care produsele nu se afla pe stoc veti fi informat cu privire la data livrarii.

S.C. SORITUD S.R.L. nu poate fi considerata responsabila pentru neonorarea unei comenzi din cauze de forta majora sau din cauza lipsei produselor din stoc.

Preturile prezentate pe site sunt exprimate in moneda RON si includ TVA (19%) insa nu includ cheltuieli de livrare.

Livrarile se fac de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale, in maxim 10 zile de la confirmarea telefonica a comenzii.

Nu exista o valoare minima de comanda.

Comenzile primite de luni pana joi inainte de ora 16:00 si se afla in stoc vor fi livrate in ziua urmatoare, dupa ce un operator a luat legatura telefonica sau prin mail cu dumneavoastra. Comenzile primite vineri, sambata si duminica se vor expedia luni cu livrare marti (sau alta zi aleasa de dumneavoastra).

Nu trimitem colete daca nu s-a reusit contactarea destinatarului!

In cazul comenzilor peste valoarea de 2500 lei este necesara achitarea unui avans de 50% din valoare sau a sumei integrale, avand la baza o factura aferenta.

Achitarea avansului sau a sumei integrale se facepe baza unei facturi proforme(in cazul platii unui avans de 50% din valoare) sau a facturii finale(in cazul achitarii integrale) in contul companiei SC SORITUD SRL.

2.Plata on line cu cardul .

Plata on line se face cu cardul de debit VISA sau MASTERCARD in deplina siguranta prin NETOPIA PAYEMENTS.

3.Plata prin transfer bancar .

Pentru produse a caror contravaloarea se achita prin ordin de plata sau virament bancar, termenul de livrare se masoara incepand cu momentul in care suma platita de dumneavoastra a ajuns in contul S.C. SORITUD S.R.L.

CONT BANCAR

Nume firma:           S.C. SORITUD S.R.L.

Banca:                   TRANSILVANIA sucursala CRAIOVA

Cont IBAN in LEI:   RO82BTRL01701202488519XX

Daca suma achitata in avans este mai mica decat valoarea produselor comandate, clientul va trebui sa achite diferenta in momentul livrarii.

Pentru aceasta ultima situatie, ca si pentru plata la livrare, produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea.
 
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

POLITICI DE RETUR

1. Consumatorul (conform legislatiei in vigoare, este orice persoană fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse ori servicii in afara activitatii lor profesionale) are dreptul să notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Cumparatorul poate renunţa la produsele achizitionate din magazinul online SORITUD, in termen de 14 zile de la receptionarea lor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007, OUG 174/2008 si OUG 34/2014;

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la returnarea produsului si comunicarea contului IBAN al clientului.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 3 lit.e.

Produsele livrate de vanzator prin mijloace proprii, la domiciliul cumparatorului nu este considerata livrare prin curier si nu fac obiectul unui contract la distanta.

Toate solicitările de renunţare la cumpărare se vor expedia prin formularul de contact sau email.Numai cererile scrise se vor lua in considerare.

2. Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la livrare (DOA)

Daca se constata ca produsul este nefunctional in primele 24 de ore de la momentul livrarii sau ridicarii de la punctul de lucru, puteti solicita returnarea produsului si inlocuirea acestuia.

3. Produse aflate in garantie cu raport de service de inlocuire (negatie)

Produsul pentru care unitatea de service abilitata a emis accept de inlocuire, se poate returna la sediul Vanzatorului. Acesta va fi inlocuit cu un produs identic (in acest caz neintervenind costuri suplimentare) sau cu un produs similar (cu posibilitatea achitari diferentei), daca acest lucruri nu sunt posibile , se va returna contravaloarea acestuia.

4. Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si/sau a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Pentru retur completeaza formularul de retur de la sectiunea RETURNARI.